مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 14:052018-12-16سياسي

تجمع نمایندگان اصفهان در دفتر امام جمعه اصفهان


صبح امروز نمایندگان مستعفی استان اصفهان به دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان رفتند و برخی از مردم اصفهان و کشاورزان نیز پشت در دفتر امام جمعه در حمایت از نمایندگان تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمد سالک در جمع مردم و کشاورزان اصفهانی که به حمایت از استعفای آنها تجمع کرده بودند، اظهار کرد: 19 نماینده استان اصفهان به حمایت و دفاع از حق شما مردم استعفا کرده اند.

وی افزود: امروز نام 19 نماینده اصفهان به عنوان غایب در مجلس شورای اسلامی قرائت شد، مشکلی نیست صندلی که برای مردم کار نکند به درد ما نمی خورد.

باید مسئولان به این نتیجه برسند که پای کار بیایند و حق این مردم را که در همه جا پیش کسوت بودند چندین شهید دادند و برای این کشور جانباز و مجروح شدند بدهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید قانون 9 ماده ای مصوب شورای عالی آب اجرایی و سهم حق آبه داران پرداخت شود، این تعهد قانونی دولت جمهوری اسلامی است.

سالک تصریح کرد: امروز در دفتر امام جمعه اصفهان همه نمایندگان مستعفی صحبت های خود را عنوان و درخواست های خود را اعلام کردند.

همچنین در ادامه سخنرانی نمایندگان در این تجمع، حسن کامران اظهار کرد: دولت های یازدهم و دوازدهم یک قطره آب به حق آبه داران نداده است و حتی ساماندهی رودخانه را نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع نمایندگان اصفهان در دفتر امام جمعه اصفهان

تجمع نمایندگان اصفهان در دفتر امام جمعه اصفهان