مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 13:352018-12-16اقتصادي

افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف در نوبت انتظار


در حال حاضر طرح افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف در کمیسیون زیربنایی دولت به تصویب رسیده و در نوبت طرح در هیات وزیران است.

- وزیر نیرو گفت : در حال حاضر طرح افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف در کمیسیون زیربنایی دولت به تصویب رسیده و در نوبت طرح در هیات وزیران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان ، امروز (یکشنبه ) در حاشیه مراسم جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در جمع خبرنگاران، با بیان این که با توجه به این که قرار است این طرح در بخش برق در فصول گرم سال اجرایی شود، لذا چند ماه زمان گذاشته ایم تا بعد از تصویب اطلاع رسانی کامل صورت گیرد، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، تنها تشویق مشترکان به خوش مصرفی است.

به گفته وی، تمام تعرفه گذاری و جزییات اجرای این طرح، اطلاع رسانی خواهد شد تا مشترکان بدانند در چه ساعاتی، چه وسایلی را با هدف کاهش مصرف استفاده کنند.

وزیر نیرو با تاکید بر این مساله که طرح در زمان مناسب تصویب می شود و ما نیز فرصت کافی برای اطلاع رسانی خواهیم داشت، تصریح کرد: برای این مساله نیز نرم افزار مناسبی تهیه شده است تا مشترکان از میزان مصرف و هزینه وسایل برقی خود مطلع شوند.

وی درباره بارورسازی ابرها و اقدامات وزارت نیرو در این راستا نیز گفت : وزارت نیرو برای استفاده از آب های نامتعارف، برنامه هایی را در نظر گرفته است که مطابق با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف در نوبت انتظار

افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف در نوبت انتظار