مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 13:312018-12-16ورزشي

شجاعیان و آقاخان جای خالی دو خارجی استقلال را پر می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و عضو کمیته فنی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه در بخش ابتدایی صحبت های خود گفت: - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید نحوه جدایی گرو و نویمایر هنر مدیریت باشگاه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و عضو کمیته فنی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه در بخش ابتدایی صحبت های خود گفت: پیش بینی من این بود که استقلال 12 امتیاز از 4 مسابقه پایانی خود می گیرد و استقلال 12 امتیاز را گرفت زیرا گل استقلال صحیح بود و همه این را دیدند.

در آن مقطع من نه احساسی صحبت کردم و نه تعصبی؛ ما بازی را می بینیم و روند تیم را درک می کنیم و متوجه می شویم که استقلال می تواند با این روند برنده باشد و تیم شفر در مسیر درستی قرار داشته و دارد.

وی در ادامه صحبت های خود در تشریح صحبت های قبلی افزود: اولین اتفاق این بود که پدیده بازی آخر استقلال شد و دومین دلیل این بود که در بازی ماشین سازی تیم ما با وجود مساوی، خیلی خوب بازی کرد و موقعیت سازی، دوندگی و پیشرفت تاکتیکی در تیم دیده می شد.

از طرف دیگر می دانستیم تیم های باقی مانده نسبت به بازی های گذشته آسان تر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعیان و آقاخان جای خالی دو خارجی استقلال را پر می کنند

شجاعیان و آقاخان جای خالی دو خارجی استقلال را پر می کنند