مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 11:502018-12-16اقتصادي

«یک دقیقه بیشتر» فیلم ببین و جایزه بگیر


جشنواره یلدای سینمامارکت از 25 آذر تا 5 دی ماه با نام «یک دقیقه بیشتر» برگزار خواهد شد و در این جشنواره مخاطبان می توانند با تماشای فیلم های سینمامارکت در قرعه کشی پنج جایزه یک میلیون تومانی شرکت کنند.

- جشنواره یلدای سینمامارکت از 25 آذر تا 5 دی ماه با نام یک دقیقه بیشتر برگزار خواهد شد و در این جشنواره مخاطبان می توانند با تماشای فیلم های سینمامارکت در قرعه کشی پنج جایزه یک میلیون تومانی شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام را خریداری می کنند و با این خرید 30 امتیاز کسب خواهند کرد.

در ادامه مخاطبان با مشاهده هر 30 دقیقه فیلم های سینمامارکت به صورت استریم (آن لاین – برخط) 30 امتیاز به جمع امتیازهای خود اضافه خواهند کرد.

و همچنین در صورتی که اشتراک خود را در سینمامارکت بیافزایند به ازای هر 30 روز اشتراک خریداری شده، 10 امتیاز دریافت خواهند کرد.

در نهایت مخاطبان در قرعه کشی پنج جایزه یک میلیون تومانی شرکت خواهند کرد و با هر 30 امتیاز یک شانس شرکت در قرعه کشی خواهند داشت.

بطور مثال مخاطبی که در ابتدا یک اشتراک سه ماهه خریداری کرده و سپس دو فیلم را مجموعا 80 دقیقه به طور استریم مشاهده کرده و بعد یک اشتراک یک ماهه نیز در سینمامارکت تمدید کرده باشد، 120 امتیاز را جمع آوری کرده و چهار شانس در قرعه کشی جوایز یک میلیونی جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک دقیقه بیشتر» فیلم ببین و جایزه بگیر

«یک دقیقه بیشتر» فیلم ببین و جایزه بگیر