مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 11:402018-12-16سياسي

وزیر دفاع: تبیین اندیشه ولایت فقیه و رهبری در حوزه دفاعی بسیار حائز اهمیت است


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اینکه ما اهمیت قائل شویم و در پی تبیین اندیشه ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در حوزه دفاعی باشیم بسیار حائز اهمیت است و امروز این موضوع جایگاه خود را پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر حاتمی صبح امروز طی سخنانی در همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای که در سازمان صنایع دریایی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری چنین همایشی نشان دهنده یک بلوغ است، گفت: اینکه ما اهمیت قائل شویم و در پی تبیین اندیشه ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در حوزه دفاعی باشیم بسیار حائز اهمیت است و امروز این موضوع جایگاه خود را پیدا کرده است.

وی افزود: من وقتی به تک تک نقطه نظرات حضرت آقا نگاه می کنم می بینم که بسیار دقیق، عمیق و دارای جامعیت است و در ابتدا که نگاه می کنیم حتی باورنکردنی به نظر می آید.

حاتمی یادآور شد: مثلا زمانی که رهبری درباره دقت نظر موشک ها صحبت کردند من در ستاد کل بودم و در آن زمان برخی بودند که با اصل داشتن موشک هم مخالفت داشتند و می گفتند داشتن موشک چه تاثیری در بازدارندگی می تواند داشته باشد، چرا که معتقد بودند یک موشک وقتی در جنگ متعارف به کار رود ممکن است با فاصله ای از هدف به زمین بخورد و چندان داشتن آن اهمیتی ندارد، اما بحمدالله امروز می بینیم که جوانان ما توانستند توان موشکی ما را افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: تبیین اندیشه ولایت فقیه و رهبری در حوزه دفاعی بسیار حائز اهمیت است

وزیر دفاع: تبیین اندیشه ولایت فقیه و رهبری در حوزه دفاعی بسیار حائز اهمیت است