مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 11:152018-12-16اقتصادي

افت قیمت گوشت قرمز در گرو واردات


رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی را بیش از 68 هزار تومان اعلام کرد و گفت: برای رفع مشکل بازار گوشت و با توجه به نیاز دیگر صنوف همگن، - پیشنهاد می شود در اسرع وقت دام زنده به کشور وارد شود.

علیرضا ملکی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با شرایط بازار گوشت قرمز و تصمیم برخی دستگاه ها برای عرضه گوشت قرمز تازه در کنار اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی، گفت: اتحادیه از عرضه گوشت قرمز توسط نهادهای خصوصی و دولتی حمایت می کند زیرا با افزایش عرضه، از التهابات بازار که بر قیمت آن تاثیر بسزایی دارد، کاسته می شود.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با تاکید بر این که بازار گوشت قرمز با التهاب و تنش همراه است، اظهار کرد: طی هفته های گذشته قیمت گوشت دو تا سه بار افزایش را تجربه کرده که دلیل اصلی این موضوع کاهش میزان عرضه گوشت تازه به واسطه قاچاق دام زنده است.

وی تصریح کرد: احتمال داده می شود در روزهای اخیر از میزان قاچاق دام زنده از کشور کاسته شده باشد اما به دلیل آن که حجم قابل توجهی از نیاز بازار به صورت قاچاق دام از کشور خارج شده، در شرایط فعلی بازار با کمبود و افزایش قیمت گوشت مواجه شده است.

ملکی تاکید کرد: با افت عرضه دام زنده در بازار، صنوف همگن همچون فروشندگان دل و قلوه، سیراب و شیردان و کله پاچه در تامین نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت قیمت گوشت قرمز در گرو واردات

افت قیمت گوشت قرمز در گرو واردات