مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 10:452018-12-16فرهنگي

ایران ، انقلاب ، آزادی ؛ به غیر از این نیست؛ نگردید


مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: سوء مدیریت ها در دهه گذشته عامل اصلی تعطیلی سینماهای استان است.

- " ایران"، "انقلاب"، "آزادی"؛ به غیر از این نیست؛ نگردید عکس های خبر متعلق یه سینماهای آذربایجان غربی نیستند مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: سوء مدیریت ها در دهه گذشته عامل اصلی تعطیلی سینماهای استان است.

مسعود یکانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه 12 سینما در سطح استان در شهرستان های ماکو، خوی، سلماس، نقده، شاهین دژ، اشنویه و ارومیه وجود دارد، افزود: از کل سالن های سینمای تحت مدیریت حوزه هنری آذربایجان غربی فقط 3 سالن سینمای ایران، انقلاب، آزادی در ارومیه فعال است.

وی با اشاره به تعطیلی اکثر سینماهای استان در دهه80 و با تاکید بر اینکه تصمیم گیری های غلط مدیریتی عامل اصلی تعطیلی های سینماهای استان در دهه اخیر بوده است خاطرنشان کرد: در پرونده های اکثر سینماهای غیرفعال استان، توجیه نداشتن اقتصادی و استقبال کم مردم به عنوان دلیل راکد بودن فعالیت این سینماها ذکر شده است.

یکانی افزود: در حال حاضر شرایط سخت افزاری و نرم افزاری سینماها و کیفیت فیلم ها نسبت به گذشته تغییر کرده و می توان با بهسازی سینماها از ظرفیت فرهنگی این مکان ها استفاده کرد اما مسئولان شهرستانی عزم لازم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ، انقلاب ، آزادی ؛ به غیر از این نیست؛ نگردید

ایران ، انقلاب ، آزادی ؛ به غیر از این نیست؛ نگردید