مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 10:412018-12-16بين الملل

هشدار پ.ک.ک به ترکیه/ حمله کنید پاسخ کوبنده ای می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کاوه شیخ موس، عضو دفتر رسانه ای حزب کارگران کردستان ترکیه در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه درباره صحبت های اخیر رجب طیب اردوغان، - حزب کارگران کردستان ترکیه که آنکارا آن را سازمانی تروریستی می داند، تهدید کرد در صورتی که ترکیه عملیات نظامی را علیه کرد های شمال سوریه آغاز کند، پاسخی کوبنده به آن خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کاوه شیخ موس، عضو دفتر رسانه ای حزب کارگران کردستان ترکیه در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه درباره صحبت های اخیر رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه که گفته بود آنکارا برای عملیاتی نظامی در شرق فرات آماده می شود، اظهار کرد: با افزایش شدت عملیات در داخل خاک ترکیه با قدرت پاسخ خواهیم داد، مانند الان، که عملیات ها به دلیل آب و هوای زمستان کاهش یافته اند بلکه ما به شکل دیگری به ترکیه پاسخ خواهیم داد.

کاوه شیخ موس درباره حملات توپخانه ای اخیر ترکیه علیه شمال عراق نیز تاکید کرد: در بمباران ترکیه پایگاه های نیرو های حزب کارگران کردستان (پ.

ک.

ک) در شمال عراق هدف قرار نگرفتند بلکه روستا های ایزدی ها در سنجار و مخمور که تحت کنترل دولت عراق هستند، هدف قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پ.ک.ک به ترکیه/ حمله کنید پاسخ کوبنده ای می دهیم

هشدار پ.ک.ک به ترکیه/ حمله کنید پاسخ کوبنده ای می دهیم