مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 10:362018-12-16سياسي

اعزام نیروهای ارتش لیبی برای تأمین امنیت منطقه هلال نفتی


یک مسئول لیبی از اعزام نیروهای ارتش لیبی به منطقه هلال نفتی برای تأمین امنیت این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسئول رسانه ای لشگر پیاده نظام 73 وابسته به فرماندهی کل نیروهای مسلح لیبی اعلام کرد که گردان پیاده نظام 165 به منظور تقویت خط دفاعی به منطقه هلال نفتی اعزام شد.

المنذر الخرطوش در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک اظهار داشت که سرتیپ علی القطعانی فرمانده لشگر پیاده نظام 73 ، گردان 165 را با هدف پشتیبانی اتاق عملیات بزرگ سرت در منطقه هلال نفتی و تقویت خط دفاعی آن اعزام کرد.

الخرطوش وضعیت منطقه هلال نفتی را خوب توصیف کرد و گفت که با وجود یگان های نظامی وابسته به اتاق عملیات بزرگ سرت و استقرار نیروها در مناطق اطراف منطقه هلال نفتی اوضاع خوب است و گشتی ها به طور مستمر در چندین منطقه از جمله میدان المبروک، زله و الجفره تا وادی بی و منطقه بونجیم در حال گشت زنی هستند.

اتاق عملیات بزرگ سرت وابسته به فرماندهی کل نیروهای مسلح در بیانیه ای اعلام کرد که گشتی های شناسایی در جنوب منطقه هلال نفتی در حال گشت زنی هستند.

گردان 165 پیاده نظام که در گذشته به گردان حسین الجویفی معروف بود از قدرتمندترین یگان های رزمی و امنیتی مجهز به تجهیزات نظامی و نیروی انسانی است که در شهر البیضاء واقع در شرق لیبی استقرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نیروهای ارتش لیبی برای تأمین امنیت منطقه هلال نفتی

اعزام نیروهای ارتش لیبی برای تأمین امنیت منطقه هلال نفتی