مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 10:052018-12-16سياسي

کشت برنج در فارس ساماندهی می شود


راهکارهای ساماندهی کشت برنج در استان فارس توسط اعضای کارگروه سازگاری با کم آبی استان و به استناد مصوبه هیئت دولت در خصوص معرفی کشت جایگزین به جای برنج در نقاط خارج از استان های گیلان و مازندران بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای فارس، سرپرست استانداری فارس عصر شنبه 24 آذر در نشست کارگروه سازگاری با کم آبی استان گفت: مصوبه هیات وزیران باید اجرا شود و دولت در این زمینه با کسی شوخی ندارد، تاکید بر این است که بدون استثنا و بدون مماشات و با در نظر گرفتن مسایل اجتماعی طی سه سال کاشت برنج در استان فارس محدود شود.

یدالله رحمانی با بیان اینکه اطلاع رسانی کامل از این اقدام و تصمیم دولت باید انجام شود، اضافه کرد: کشاورزان در جریان این محدودیت ها باشند تا کسی برای توسعه کشت شلتوک اقدام نکند، کسی پولی قرض نگیرد و زمینی اجاره نکند و برای توسعه کشت برنج اقدام نکند تا از محل این محدودیت ها دچار ضرر و زیان نشود.

رحمانی ادامه داد: نصب کنتور هوشمند نیز در مصوبه هیات وزیران مورد تاکید است، سازمان های مسئول دراستان فارس هم باید این موضوع را جدی بگیرند، مکانیزم آبیاری تحت فشار دنبال شود تا برآیند همه این اقدامات منجر به محدودیت کشت شلتوک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت برنج در فارس ساماندهی می شود

کشت برنج در فارس ساماندهی می شود