مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 07:302018-12-16سياسي

جلسه شورای امنیت برای بررسی پایبندی ایران به برجام شکست بزرگی برای آمریکا بود


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که جلسه شورای امنیت برای بررسی تعهدات ایران در اجرای برجام شکست بزرگی برای آمریکا بود، - گفت: آمریکا روز به روز منزوی تر و ایران به کشوری مقتدر تبدیل می شود.

ابوالفضل حسن بیگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه شورای امنیت درباره گزارش دبیر کل سازمان ملل درباره پایبندی ایران به قطعنامه 2231 و اجرای تعهداتش در برجام، اظهار کرد: شرایط کنونی آمریکا به گونه ای است که ترامپ مجبور به یک سلسله اقدامات ویژه شده است که همه این اقدامات تبدیل به خودزنی ترامپ شده است.

در شرایطی که آمریکا در رسیدن به اهدافش ناکام مانده است، جمهوری اسلامی ایران با صداقت و حساسیت ویژه ای نسبت به اجرایی شدن برجام به وظایفش عمل کرده است.

وی افزود: اجرای تعهدات ایران در کنار بدعهدی آمریکا باعث شده است که همه از آمریکا به نام دولت دروغگو نام ببرند و راهکاری را برای آمریکا باقی نگذارند.

شاهد هستیم که روز به روز آمریکا منزوی تر شده و در مقابل جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی تبدیل به کشوری مقتدر شده که در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستاده و مقابله کرده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که آمریکا در منطقه و سطح بین الملل منزوی شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای امنیت برای بررسی پایبندی ایران به برجام شکست بزرگی برای آمریکا بود

جلسه شورای امنیت برای بررسی پایبندی ایران به برجام شکست بزرگی برای آمریکا بود