مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 07:202018-12-16اقتصادي

بازتاب مثبت برگزاری دادگاه های اخلاگران نظام اقتصادی در فارس


رییس کل دادگستری استان فارس تاکید دارد که ارتباط مستقیم و معناداری بین شرایط اقتصادی امروز جامعه و میزان وقوع جرائم و بروز آسیب های اجتماعی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، علی القاصی مهر در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم فارس، گفت: پس از بهبود نسبی شرایط اقتصادی و مهار قیمت ارز مردم انتظار دارند قیمت اقلام مختلف نیز کاهش یابد و اثرات این ثبات را در کالاهای مصرفی روزانه احساس کنند.

وی با بیان این که بر حساسیت دستگاه های متولی در بحث عرضه کالا و همچنین نظارت بر قیمت ها توسط مسئولان امر تأکید کرد و افزود: شرایط اقتصادی امروز جامعه ارتباط مستقیم و معنا داری با میزان وقوع جرائم و بروز آسیب های اجتماعی دارد بنابراین لازم است مسئولان امور اقتصادی اقدامات خود را در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی با جدیت و حساسیت بیشتری دنبال کند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس در ادامه با اشاره به برگزاری دادگاه های اخلاگران نظام اقتصادی در استان فارس بازتاب این اقدام را در فضای عمومی جامعه مثبت ارزیابی و اضافه کرد: دستگاه قضایی در سطح ملی و مجموعه قضایی استان ثابت کردند که آنچه در چارچوب قانون و محدوده استجازه مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با اخلاگران نظام اقتصادی به مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب مثبت برگزاری دادگاه های اخلاگران نظام اقتصادی در فارس

بازتاب مثبت برگزاری دادگاه های اخلاگران نظام اقتصادی در فارس