مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 03:102018-12-15سياسي

طالع: مرکز پژوهش های مجلس نیازمند تقویت است


مرکز پژوهش های مجلس نیازمند تقویت از طریق دعوت از متخصصان و اساتید مرتبط با هر موضوع و همچنین گرایشاتی مرتبط با موضوع قوانین از جمله جامعه شناسان از لحاظ بررسی تبعات اجتماعی وضع هر قانون در سطح جامعه است تا شاهد تغییرات مکرر و سریع .

- یک وکیل دادگستری گفت: مرکز پژوهش های مجلس نیازمند تقویت از طریق دعوت از متخصصان و اساتید مرتبط با هر موضوع و همچنین گرایشاتی مرتبط با موضوع قوانین از جمله جامعه شناسان از لحاظ بررسی تبعات اجتماعی وضع هر قانون در سطح جامعه است تا شاهد تغییرات مکرر و سریع پس از وضع هر قانون نباشیم.

حسین طالع در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد مجلس در حوزه قانونگذاری و نیاز مقررات جدید به اصلاحات، اظهار کرد: اصولاً مقوله اصلاح قوانین پس از گذشت زمان و تغییر اوضاع و احوال اجتماعی امری عادی و مرسوم در همه کشورهای جهان از جمله کشور ما محسوب می شود که نمونه مثبت و بارز آن تغییرات و اصلاحات بعمل آمده در خصوص قوانین مرتبط به چک و بازنشستگی می باشد.

وی افزود: آنچه غیرمرسوم و نامتعارف است تغییرات و اصلاحات بلافاصله پس از وضع قوانین و در مدت زمان اندک پس از نشر قوانین است که نمونه بارز آن قوانینی مانند منع به کار گیری بازنشستگان و آیین دادرسی کیفری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالع: مرکز پژوهش های مجلس نیازمند تقویت است

طالع: مرکز پژوهش های مجلس نیازمند تقویت است