مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 00:202018-12-15ورزشي

نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال به روایت آمار/ پیشتازی سپاهان در اعداد و ارقام


نیم فصل نخست لیگ برتر روز گذشته با تساوی استقلال خوزستان و سپاهان به پایان رسید تا شاگردان قلعه نویی با تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده و پرسپولیس قهرمان نیم فصل شوند و با خیال راحت به تعطیلات بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در 15 هفته ای که از لیگ هجدهم گذشت، 120 بازی برگزار شد و 240 گل به ثمر رسید که میانگین گلزنی در لیگ هجدهم را به 2 گل در هر بازی رساند.

در این بین، تیم فوتبال سپاهان با به ثمر رساندن 28 گل، صاحب برترین خط حمله شد و نفت مسجد سلیمان با 8 گل زده بدترین خط حمله را در اختیار گرفت.

در فاز دفاعی نیز سرخابی های پایتخت با دریافت 6 گل به طور مشترک لقب بهترین خط دفاع را کسب کردند و سپیدرود رشت با 26 گل خورده بدترین خط دفاعی را میان 16 تیم لیگ برتری داشت.

همچنین استقلال با 10 کلین شیت بهترین آمار را ثبت کرد و مهدی رحمتی از استقلال با 9 کلین شیت، بهترین دروازه بان از این حیث بود.

سیدحسین حسینی هم دیگر کلین شیت آبی ها را در دیدار با سپیدرود رشت رقم زد.

پرسپولیس با 6 برد و 2 مساوی بهترین آمار را در بازی های خانگی داشت و صدرنشین بازی های خانگی در پایان نیم فصل شد (دیدار استقلال و پرسپولیس که با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی خاتمه یافت، به دلیل میزبان بودن استقلال در این آمار محاسبه نشد).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال به روایت آمار/ پیشتازی سپاهان در اعداد و ارقام

نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال به روایت آمار/ پیشتازی سپاهان در اعداد و ارقام