مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 18:252018-12-15اجتماعي

جامعه ای خسته از قبولی کنکور و مدرک گرایی


معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان، گفت: سایه کنکور بر سر آموزش و پرورش سنگینی کرده اما در تلاش هستیم که دانش آموزان را به سوی طرح های پژوهشی و فناوری سوق دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طالب محمدی امروز( 24 آذر ماه) در آغازین روز هفته پژوهش که در دبیرستان دخترانه شهیده مهری رزاق طلب سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته پژوهش از 24 لغایت 28 آذر ماه آغاز می شود، اظهار کرد: استان کردستان در هفته پژوهش با شعار پژوهش هدفمند و فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی این هفته را گرامی می دارد.

وی با اشاره به اینکه 15 پژوهش سرا در استان فعال است، تصریح کرد: یکی از برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش تقدیر از پژوهش سراهای برتر و پژوهشگران برگزیده استان است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان، بیان کرد: از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش در کردستان، تقدیر از دو آموزش و پرورش برتر استان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، اجرای طرح حامی و تجلیل از چهره های فرهنگی، پژوهشی و فعال علمی صاحب نام در عرصه آموزش و پرورش خواهد بود.

محمدی عنوان کرد: تقدیر از معلمین پژوهش، معرفی و تقدیر از پایان نامه های برتر کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه آموزش و پرورش، دانشجو برتر تربیت معلم و همچنین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ای خسته از قبولی کنکور و مدرک گرایی

جامعه ای خسته از قبولی کنکور و مدرک گرایی