مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 18:202018-12-15اقتصادي

دردسری جدید که برای خارج کنندگان غیرمجاز سوخت از مرز تمرچین ایجاد شده


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از تشدید نظارت در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی مرزی مستقر در بازارچه های مرزی تمرچین و کل منطقه میاندوآب خبر داد.

- داوود فعال پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: قیمت سوخت بین ایران و کشور همسایه (عراق) زیاد است، بنابراین به منظور کنترل و نظارت های لازم بر کامیونهای ورودی و خروجی در این بازارچه های مرزی، بازرسان اعزامی به منطقه تمرچین با همکاری نیروهای مرزبانی و با تشدید نظارت های غیر محسوس و اقدامات انجام شده و با استاندارد سازی باک خودروها و حذف باک اضافی رانندگان خودروهای سنگین عبوری از مرزها، از قاچاق فرآورده های نفتی بطور چشمگیری جلوگیری شده است.

فعال پور ادامه داد:در جایگاه های مرزی تمرچین وکیله روزانه بیش از 700دستگاه خودرو سنگین وسبک تردد کرده و در این راستا بازرسان اعزامی این منطقه با سیستم های نرم افزاری باک خودروهای عبوری را اندازه گیری کرده و از خروج غیرمجاز سوخت ممانعت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و 91 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 2باب جایگاه مرزی تمرچین(پیرانشهر) وکیله (سردشت)مسئولیت تامین و توزیع چهار نوع فرآورده های نفتی را به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسری جدید که برای خارج کنندگان غیرمجاز سوخت از مرز تمرچین ایجاد شده

دردسری جدید که برای خارج کنندگان غیرمجاز سوخت از مرز تمرچین ایجاد شده