مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 17:562018-12-15اقتصادي

تصویب استمهال 3 ساله تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمهدی بخشنده اظهار داشت:با پیگیری وزارت جهاد کشاورزی و با همکاری سازمان برنامه و بودجه، - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از تصویب استمهال 3 ساله تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه توسط دولت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمهدی بخشنده اظهار داشت:با پیگیری وزارت جهاد کشاورزی و با همکاری سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور و بانک مرکزی، هیات وزیران در جلسه هجدهم آذرماه سال جاری، بازپرداخت تسهیلات دریافتی کشاورزانی که از حوادث غیرمترقبه مانند خشکسالی و سرمازدگی در سال زراعی 1397-1396 آسیب دیده اند را به مدت 3 سال استمهال کرد.

وی تصریح کرد:بر این اساس تولید کنندگان خسارت دیده بخش کشاورزی که سررسید بدهی وام آنان از تاریخ اول مهر ماه 1396 لغایت پایان اسفند ماه 1397 می باشد، می توانند با مراجعه به کارگروه ذیربط در هر شهرستان اقدام لازم را به عمل آورند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: هزینه های مالی امهال این تسهیلات را دولت تقبل کرده است که پس از تایید نهایی به بانک های عامل پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب استمهال 3 ساله تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده

تصویب استمهال 3 ساله تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده