مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 17:552018-12-15سياسي

لزوم نقد علمی اساتید دانشگاه توسط رسانه ها


مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز معتقد است: اگر من استاد توسط اهالی رسانه، تهدید علمی نشوم، ممکن است کارم را درست انجام ندهم، اما اگر رسانه ها منصفانه نقد کنند، - بخشی از ضعف ها برطرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا ختایی در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دانشگاه تبریز، جزو 16 دانشگاهی است که برای رسیدن به جایگاه200 دانشگاه اول جهان در طول 10 سال، با وزارت علوم قرارداد بسته است.

وی افزود: در مجموع 29 مرکز پژوهشی با وزارت علوم قرار دارند، برنامه ها در این راستا، هر سه ماه یک بار، پایش می شوند و هر دانشگاهی که از برنامه عقب بماند، از رده خارج می شود.

وی با بیان این که در تابستان سال جاری، 15 نفر از اساتید دانشگاه تبریز از فرصت مطالعاتی خارج از کشور استفاده کرده اند، گفت: اساتید می توانند با استفاده از فرصت های مطالعاتی و ماموریت های پژوهشی، سه ماه الی یک سال در کشورهای خارجی به مطالعه و تحقیق بپردازند.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز همچنین تاکید کرد: بین المللی شدن دانشگاه، به نفع کشور است.

سعید شجاعی، مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تبریز نیز در ادامه این نشست، بیان کرد: در قالب طرح اراسموس ، در 17 رشته، با کشورهای اروپایی، همکاری های بین المللی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نقد علمی اساتید دانشگاه توسط رسانه ها

لزوم نقد علمی اساتید دانشگاه توسط رسانه ها