موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 17:052018-12-15سياسي

نسبت سرمایه گذاری در پژوهش کشور یک به 30 در مقایسه با سایر حوزه هاست


امروز بیشترین تسهیلات اعطایی بدون سقف، در زمینه طرح های دانش بنیان است، چون طرح های دانش بنیان کشور را از گرفتاری ها نجات می دهد.

- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز بیشترین تسهیلات اعطایی بدون سقف، در زمینه طرح های دانش بنیان است، چون طرح های دانش بنیان کشور را از گرفتاری ها نجات می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقبال عباسی 24 آذرماه در آیین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در 40 سال از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی تنها یک دانشکده دامپزشکی در استان وجود داشت که هم اکنون به 24 واحد دانشگاهی در استان رسیده است، شمار دانشجویان از 590 نفر به 53 هزار و 533 دانشجو رسیده و شمار اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از 10 نفر به یک هزار و 810 نفر رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش، افزود: قطعاً گلایه هایی در امر پژوهش وجود دارد که اعتبارات پیش بینی شده حوزه پژوهش 1.

1 درصد از اعتبارات بودجه است و سرمایه گذاری در امر پژوهش نسبت به سایر حوزه ها یک به 30 است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کشورهای پیشرفته در امر پژوهش و تحقیق مطالعاتی بسیاری انجام داده و امروز به نتایج و ثمرات آن دست یافته اند حال آن که در کشور به تازگی به این مقوله مهم توجه شده و باید کوشید فاصله خود را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت سرمایه گذاری در پژوهش کشور یک به 30 در مقایسه با سایر حوزه هاست

نسبت سرمایه گذاری در پژوهش کشور یک به 30 در مقایسه با سایر حوزه هاست