مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 16:352018-12-15سياسي

انعکاس اثرگذاری راهیان نور از طریق رسانه


دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: این هنر ما است که بتوانیم احساس زائران را به بصیرت تبدیل کنیم و رسانه،یکی از دغدغه های اصلی ماست تا از این طریق، - اثرگذاری راهیان نور را انتقال دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در پانزدهمین جلسه این قرارگاه مرکزی راهیان نور که صبح امروز به صورت ویدئوکنفرانس در یکی معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، بیان کرد: این جلسه به منظور ارتقاء طرح ها و برنامه های رسانه ای راهیان نور و جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور ؛ برگزار شده است و باید در حوزه رسانه ای عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور، انسجام و هماهنگی بیشتری از سوی مسئولان راهیان نور و رسانه ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در سفر اخیری که به مناطق عملیاتی جنوب کشور داشتم، طی بازدید از رزمایش فرهنگی بصیرتی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، اردوگاه شهید حبیب الهی و مسعودیان اهواز، از نزدیک شاهد اثرگذاری این رزمایش بر روی زائران دانش آموز بودم و رسانه ها می توانند انتقال دهنده احساس این زائران باشند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امسال قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج نگاه ویژه ای بر روی انسجام و هماهنگی رسانه ها با راهیان نور دارد، تاکید کرد: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس اثرگذاری راهیان نور از طریق رسانه

انعکاس اثرگذاری راهیان نور از طریق رسانه