مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 15:352018-12-15بين الملل

تغییر قواعد درگیری سوریه با رژیم صهیونیستی؛ فرودگاه در مقابل فرودگاه


روزنامه الرای کویت نوشت، ارتش سوریه قواعد درگیری با رژیم صهیونیستی را تغییر داده است به گونه ای که دمشق برای مقابله به مثل با هرگونه حمله ای از سوی تل آویو آماده می شود.

- تغییر قواعد درگیری سوریه با رژیم صهیونیستی؛ فرودگاه در مقابل فرودگاه روزنامه "الرای" کویت نوشت، ارتش سوریه قواعد درگیری با رژیم صهیونیستی را تغییر داده است به گونه ای که دمشق برای مقابله به مثل با هرگونه حمله ای از سوی تل آویو آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه در گزارش امروز خود نوشت، منابع رهبری سوریه می گویند، دمشق این تصمیم را پس از آن گرفت که مسکو موضع شدیدی را در قبال عملیات اسراییل در سوریه پس از سقوط هواپیمای نظامی ایلوشین20 خود در ماه سپتامبر اتخاذ کرد.

مسکو، تل آویو را مسؤول این حادثه دانست و اقداماتی برای تضمین امنیت نظامیان خود در سوریه در پیش گرفت که بارزترین آنها تحویل سامانه موشکی اس300 به نیروی هوایی این کشور بود.

الرای نوشت، دمشق در کمین هرگونه حمله اسراییل به پایگاه های نظامی مشخص خود است تا حمله متقابل انجام دهد و این یعنی به عنوان مثال حمله به فرودگاهی در سوریه حمله متقابل به فرودگاهی را در اسراییل در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر قواعد درگیری سوریه با رژیم صهیونیستی؛ فرودگاه در مقابل فرودگاه

تغییر قواعد درگیری سوریه با رژیم صهیونیستی؛ فرودگاه در مقابل فرودگاه