مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 15:262018-12-15سياسي

امینی در گفت وگو با فارس: کمیسیون انرژی مخالف افزایش قیمت بنزین است


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط تورم در ماه های اخیر و گرانی سرسام آور اجناس اگر افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی هم صورت گیرد منجر به گرانی و تورم بیشتر خواهد شد که قطعاً نمایندگان مخالف تغییر نرخ آن هستند.

- سلام امینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در خصوص نظر خانه ملت درباره افزایش قیمت نرخ بنزین گفت: هنوز بودجه رسماً به مجلس ارسال نشده است و هر موقع که تقدیم خانه ملت شد می توان در مورد نرخ و موارد مرتبط با آن صحبت کرد.

  وی افزود: بعد از تقدیم بودجه به مجلس قطعاً علی لاریجانی آن را به کمیسیون ها برای بررسی بیشتر ارجاع خواهد داد تا بحث های مختلف در این خصوص صورت گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا به حال بحثی در کمیسیون انرژی و البته کلیت مجلس درباره افزایش قیمت بنزین به شکل رسمی صورت نگرفته است اما نمایندگان با افزایش نرخ آن موافق نیستند.

ضمن اینکه این موضوع در صحبت های علی لاریجانی رییس مجلس هم به صراحت آمده  است که وی گفت این نرخ حداقل باید تا پایان سال افزایشی نداشته باشد و بعید است که گران شود.

نماینده مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ملک شاهی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سال گذشته دولت در لایحه ارسالی بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امینی در گفت وگو با فارس: کمیسیون انرژی مخالف افزایش قیمت بنزین است

امینی در گفت وگو با فارس: کمیسیون انرژی مخالف افزایش قیمت بنزین است