مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 15:262018-12-15بين الملل

سعودی ها اگر نفت نفروشند از گرسنگی می میرند/ بن سلمان دیوانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو یک عضو ارشد کنگره آمریکا که در هفته های اخیر بعد از تشدید فشار های رسانه ای درباره قتل جمال خاشقچی بار ها ضمن انتقاد از مواضع، - لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه در یک مصاحبه بار دیگر، ولی عهد عربستان سعودی را دیوانه خواند و تاکید کرد که نیاز سعودی ها به آمریکا هزار برابر نیاز واشنگتن به ریاض است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو یک عضو ارشد کنگره آمریکا که در هفته های اخیر بعد از تشدید فشار های رسانه ای درباره قتل جمال خاشقچی بار ها ضمن انتقاد از مواضع، ولی عهد عربستان سعودی او را دیوانه خوانده است، در تازه ترین اظهاراتش خطاب به سعودی ها گفت: آن ها اگر نفت نفروشند، از گرسنگی خواهند مُرد .

لیندسی گراهام نماینده ایالت کارولینای جنوبی در مجلس سنای آمریکا در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی که شب گذشته منتشر شد، باز هم درباره قتل جمال خاشقچی در کنسولگری ریاض در استانبول و مواضع، ولی عهد عربستان سعودی اظهارنظر کرد.

او به فاکس نیوز گفت: آن 15 نفر (تیم اعزامی به استانبول برای کشتن جمال خاشقچی) با دستور و مدیریت محمد بن سلمان عربستان سعودی را ترک کرده بودند.

او دو سال بود که روی خاشقچی به عنوان منتقد متمرکز شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعودی ها اگر نفت نفروشند از گرسنگی می میرند/ بن سلمان دیوانه است

سعودی ها اگر نفت نفروشند از گرسنگی می میرند/ بن سلمان دیوانه است