موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 14:502018-12-15پزشكي

تحویل داروها به بدن با قرص الکترونیکی هوشمند بلوتوثی


پژوهشگران موسسه ام.

آی.

تی (MIT) با همکاری شرکت مهندسی Draper و بیمارستان زنان برایام هاروارد (Harvard’s Brigham and Women’s Hospital) موفق به توسعه یک دستگاه بی سیم الکترونیکی برای تحویل دارو به بدن شده اند.

- پژوهشگران موسسه "ام.

آی.

تی"(MIT) با همکاری شرکت مهندسی" Draper" و "بیمارستان زنان برایام هاروارد"(Harvard’s Brigham and Women’s Hospital) موفق به توسعه یک دستگاه بی سیم الکترونیکی برای تحویل دارو به بدن شده اند.

به گزاش ایسنا و به نقل از مدگجت، دستگاه الکترونیکی مذکور می تواند در مدت زمان طولانی در داخل روده بماند و در همان حال داروها را به بدن ارسال کرده و پارامترهای مختلف را اندازه گیری کند.

این دستگاه دارای قابلیت ارتباط بلوتوث است و می تواند اطلاعات خود درباره نحوه انتشار یک دارو را از طریق بلوتوث با چند برنامه گوشی هوشمند به اشتراک بگذارد.

این دستگاه قابل بلع بوده و می تواند بیش از یک ماه در بدن بماند و از آنجایی که با دستگاه های چاپ سه بعدی توسعه داده شده است در درون بدن می تواند به اشکال مختلف دربیاید.

علاوه بر این، می توان ارسال دارو توسط دستگاه مذکور را اداره کرد که این کار سبب درمان فوری علائم آلرژی، عفونت ها و سایر شرایط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل داروها به بدن با قرص الکترونیکی هوشمند بلوتوثی

تحویل داروها به بدن با قرص الکترونیکی هوشمند بلوتوثی