مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 14:402018-12-15فرهنگي

کشف واقعیت های انقلاب توسط یک نوجوان


برنامه «چهل برگ» که به مناسبت چهل سالگی انقلاب تولید و پخش می شود، روایت نوجوانی است که برای چرایی انقلاب و کشف واقعیت های آن به دنبال پرسش های خود است.

- عکس تزیینی است برنامه چهل برگ که به مناسبت چهل سالگی انقلاب تولید و پخش می شود، روایت نوجوانی است که برای چرایی انقلاب و کشف واقعیت های آن به دنبال پرسش های خود است.

اسماعیل حسینی ـ تهیه کننده این برنامه ـ درباره جزییات این مستند داستانی توضیح داد: چهل برگ مستندی داستانی است و روایت نوجوانی است که برای چرایی انقلاب و کشف واقعیت های آن به دنبال پرسش های خود است؛ چراکه درکی از انقلاب ندارد و در جریان آن نبوده است.

او توضیح داد: بخشی از این مستند به این مساله برمی گردد که نوجوان برای کشف واقعیت های انقلاب اسلامی، از پدر و خانواده اش پرس وجو می کند اما پاسخ قانع کننده ای دریافت نمی کند و ماجرا از همین جا آغاز می شود که کاراکتر اصلی این مستند راهی شهرهای مختلف ایران می شود و به دستاوردهای انقلاب اسلامی می رسد.

این تهیه کننده یادآور شد که مستند چهل برگ قرار است پیشرفت های انقلاب را شناسایی کند.

حسینی درباره بازیگران این مجموعه گفت: مهدی امینی خواه در نقش پدر، علی اصغر عبدالهی در نقش شخصیت اصلی قصه و همچنین مانی رحمانی از جمله بازیگران این مجموعه هستند که ایفای نقش می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف واقعیت های انقلاب توسط یک نوجوان

کشف واقعیت های انقلاب توسط یک نوجوان