مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 14:112018-12-15سياسي

نمایندگان اصفهان فردا به مجلس نمی روند


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی استعفای نمایندگان استان اصفهان را جدی دانست و از عدم حضور نمایندگان در جلسه فردا خبر داد.

- سمیه محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهاقان اظهار کرد: روز یکشنبه نمایندگان استان اصفهان به تهران نمی روند و در اصفهان می مانند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکشنبه نمایندگان اصفهان به صحن مجلس نمی روند، افزود: در روز یک شنبه صحن علنی برگزار می شود اما همه ما نمایندگان استان اصفهان که حاضر به استعفا هستند به دفتر آیت الله طباطبایی نژاد می رویم.

وی آب شرب را حرف اصلی نمایندگان اصفهان دانست و اذعان کرد: باید عدالت برقرار شود، ما نمی گوییم از جایی کم بگذارند و به ما اصفهانی ها بدهند اگر بودجه هست یا نیست، حرف اصلی نمایندگان اصفهان آب شرب است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر کاری کردند ما هم همراه می شویم چون که همیشه همراه بوده ایم و اگر نکردند ما هم برای حق خود و برقراری عدالت توسط دولت پافشاری می کنیم.

وی بیان کرد: آقای لاریجانی در این باره صحبت کرده و مراحلی انجام شده اما مراحل استعفا به این صورت است که توسط هیأت رییسه به صحن مجلس می آید و تک تک استعفاها معرفی شده تا نمایندگان رای به استعفا دهند تا توسط ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اصفهان فردا به مجلس نمی روند

نمایندگان اصفهان فردا به مجلس نمی روند