مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 13:402018-12-15سياسي

استفاده از ظرفیت اربعین برای تقویت انقلاب/خدمات موکب‏ ها متنوع باشد


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر استفاده از فرصت اربعین برای تقویت انقلاب اسلامی، گفت: خدمات موکب‎ها تنها منحصر به استراحت و پذیرایی نباشد باید تلاش کنیم مردم را پای کار بیاوریم و وابستگی را به دولت و سپاه کم کنیم.

- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر استفاده از فرصت اربعین برای تقویت انقلاب اسلامی، گفت: خدمات موکب‎ها تنها منحصر به استراحت و پذیرایی نباشد باید تلاش کنیم مردم را پای کار بیاوریم و وابستگی را به دولت و سپاه کم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مرتضی کشکولی در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی، اربعین را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: پیاده روی اربعین در گذشته بوده ولی به این صورت و با این جمعیت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این که به این جلوه های اسلامی و انقلابی نیاز داریم و باید از این فرصت برای تقویت انقلاب اسلامی استفاده کنیم، تصریح کرد: با توجه به این که در چهلمین سال انقلاب هستیم و دشمنان با وهم و خیال باطل فکر کردند می توانند با پاره کردن برجام ختم انقلاب اسلامی را ببیند که اقدامی بسیار ناشیانه بود و چون هیچ ظرفیتی در دنیا نداشتند به سراغ منافقان رفتند که از طریق آن ها و فعال کردن رسانه ها و نفوذ بتوانند کاری کنند که شکست خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت اربعین برای تقویت انقلاب/خدمات موکب‏ ها متنوع باشد

استفاده از ظرفیت اربعین برای تقویت انقلاب/خدمات موکب‏ ها متنوع باشد