مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 12:262018-12-15فرهنگي

سینمای مقاومت و نسبت آن با دستگاه دیپلماسی


سینما به ویژه سینمای مقاومت باید پا به پای سایر اضلاع جامعه در گسترش گفتمان و فرهنگ انقلابی حرکت کند؛ اتفاقی که تاکنون محقق نشده است و نیاز به کار اساسی تری دارد و توجه دستگاه دیپلماسی را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، جشنواره فیلم مقاومت گرچه در تجربه بین المللی اش نوپاست اما به دلیل ظرفیت های بالقوه ای که دارد، موفق شده در اندک تجربه بین المللی اش، فرازها و جهش و رویش های امیدبخشی را رقم بزند.

جشنواره ای که هم برای اندیشمندانی مانند نوام چامسکی و دیوید بارسامیان مهم است و هم برای سینماگرانی همچون دنیل کوهن، لوییس کاسترو، جان جیابویتو، نجدت انزور، باسل الخطیب، عماد برناد و راشد رضوان.

به اقتضای همین ظرفیت و شرایط است که این حرکت طی 5 تجربه بین المللی موفق به شبکه سازی برای فیلمسازان مستقل و آزاده دنیا شده و قادر است از طریق مدرسه سینمایی روایت ، حدود 300 مستندساز انقلابی را در کشورهای عراق، سوریه، بحرین، یمن، افغانستان، تاجیکستان، لبنان، و .

به جریان یا جبهه فیلمسازان انقلابی دنیا متصل کند.

این قدیمی ترین جشنواره سینمایی انقلاب که متولد سال های آغازین دفاع مقدس است، اکنون به رغم بی مهری ها و کم لطفی ها به یک رویداد جهانی بدل شده و 48 هفته فیلم مقاومت را در کشورهای فنلاند، نیجریه، افغانستان، لبنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای مقاومت و نسبت آن با دستگاه دیپلماسی

سینمای مقاومت و نسبت آن با دستگاه دیپلماسی