مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 12:252018-12-15اقتصادي

یارانه نقدی ابزار فریب مردم شده است؟


یارانه های نقدی و حساسیتی که در مورد آن بین مردم وجود دارد موجب شده به ابزاری برای برخی مسئولان برای جلب رضایت مردم تبدیل شود، در حالیکه خودشان هم می دانند منابعی برای رشد رقم یارانه نقدی وجود ندارد و همین مبلغ 45 هزار و 500 تومان موجود هم با کسری چند هزار .

- یارانه های نقدی و حساسیتی که در مورد آن بین مردم وجود دارد موجب شده به ابزاری برای برخی مسئولان برای جلب رضایت مردم تبدیل شود، در حالیکه خودشان هم می دانند منابعی برای رشد رقم یارانه نقدی وجود ندارد و همین مبلغ 45 هزار و 500 تومان موجود هم با کسری چند هزار میلیارد تومانی در سال همراه است.

ارقام 90 هزار، 150 هزار و اخیرا هم نرخ 910 هزار تومانی جدید محمود احمدی نژاد که هیچ منطقی برای آن اعلام نشده است، به نظر می رسد بیش از آنکه بر مبنای علمی و کارشناسی باشد قصد فریب مخاطبان یارانه های نقدی را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سال 1389 که محمود احمدی نژاد قانون هدفمندی یارانه ها را به مرحله اجرا درآورد از همان ابتدا بر خلاف قانون عمل کرد و آنچه مصوب شده بود را در چارچوب قانونی اجرا نکرد.

طبق قانون هدفمندی یارانه ها باید از محل منابع ناشی از اصلاح قیمت حامل های انژری تا 50 درصد برای توزیع نقدی و غیرنقدی بین مردم توزیع، 30 درصد برای تولید و 20 درصد هم برای بخش های عمرانی و هزینه های دولت تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه نقدی ابزار فریب مردم شده است؟

یارانه نقدی ابزار فریب مردم شده است؟