مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 11:402018-12-15بين الملل

رهایی 25 محکوم به قصاص از اعدام در کرمان


طی دوسال گذشته با ایجاد صلح و سازش 25محکوم به قصاص، از اعدام رهایی یافته اند که این نشان دهنده روحیه بالای گذشت در بین مردم دیار کریمان است.

- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی دوسال گذشته با ایجاد صلح و سازش 25محکوم به قصاص، از اعدام رهایی یافته اند که این نشان دهنده روحیه بالای گذشت در بین مردم دیار کریمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یداالله موحد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در دو سال گذشته با همکاری دادگستری استان و ادره کل زندان های استان توانسته ایم بیش از هزار و 600 جلسه با هدف ایجاد صلح و سازش و با حضور شاکی و متشاکی برگزار نماییم.

رییس کل دادگستری استان کرمان با بین اینکه خروجی این جلسات منتهی به آزادی 984 زندانی در دو سال گذشته شده است که در این بین نقش خیرین، ستاد دیه و انجمن حمایت زندانیان برجسته است تصریح کرد: همچنین در این جلسات با مذاکره با طرفین دعوا برای 913زندانی تخفیف مجازات(جریمه و حبس) گرفته شده است.

وی ادامه داد: بایستی بین عدالت قضایی و عدالت سازشی یک تعامل مثبت و سازنده برقرار کرد و از توان و ظرفیت های نهادهای مردمی برای حل و فصل اختلافات نهایت استفاده گردد.

موحد بیان کرد: در مقطع کنونی کشور درگیر تراکم غیرقابل تصور از پرونده ها و اختلافات و مراجعات به دستگاه قضایی است و هر چه دستگاه قضایی توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 25 محکوم به قصاص از اعدام در کرمان

رهایی 25 محکوم به قصاص از اعدام در کرمان