مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 11:252018-12-15فناوري

قابلیت های جدیدی که به زودی به واتس اپ می آیند


کارشناسان بر این باورند که واتس اپ در آینده ای نزدیک میزبان چند قابلیت جدید و کاربردی خواهد بود و به کاربرانش این امکان را می دهد تا با بهره گیری از آنها بتوانند کارهای خود را در آن بهتر انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به افزایش محبوبیت و دانلود پیام رسان واتس اپ، این اپلیکیشن که یکی از بزرگترین و موفق ترین زیرمجموعه های شرکت فیس بوک به شمار می رود، اعلام کرده است که به زودی چند قابلیت جدید به پلتفرم آن افزوده خواهد شد تا نظر و رضایت کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند و نیاز آنها به یک پیام رسان کامل، جامع و کاربری را به صورت تمام و کمال برطرف کند.

به گفته کارشناسان فعال در حوزه فناوری، چند قابلیت جدید قرار است در آینده ای نزدیک به اپلیکیشن واتس اپ اضافه شود که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1.

حالت تاریک ( Dark Mode ) با توجه به آنکه در چند ماه اخیر شاهد عرضه حالت تاریک و شبانه برای سرویس و نرم افزارهای اندرویدی نظیر یوتیوب و اندروید مسیجز بودیم، حالا به نظر می رسد که اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ نیز قصد دارد به زودی کاربران خود را از این قابلیت برخوردار کند.

همانطور که از آن این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و جزو آن دسته از کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های جدیدی که به زودی به واتس اپ می آیند

قابلیت های جدیدی که به زودی به واتس اپ می آیند