مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 11:112018-12-15ورزشي

دبیرکل سابق فدراسیون مدیر تیم ملی می شود؟ ادامه کار در سکوت خبری!


دبیرکل سابق فدراسیون مدیر تیم ملی می شود؟ ادامه کار در سکوت خبری! آذرماه گذشته و درست در روز پایانی مهلت بازنشسته ها در خداحافظی با صندلی های خود، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز از سمت خود استعفا داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال با قبول درخواست محمدرضا ساکت و ضمن تقدیر از زحمات او، بنا به اهمیت عدم توقف فعالیت های اداری و اجرایی روزمره فدراسیون فوتبال از 15/9/97، ابراهیم شکوری را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال منصوب کرد.

این درحالی بود که مجلس شورای اسلامی چندی پیش قانون منع به کارگیری بازنشستگان را تصویب کرد و تاریخی برای تحویل مناصب دولتی به جز تبصره هایی که در متن قانون مشخص شده بود، اعلام کرد که اجرای این قانون بعد از چند روز به تاریخ پانزدهم آذرماه موکول شد.

مطابق این قانون روسای فدراسیون های ورزشی، دبیرکل و اعضای هیات رییسه نیز اگر مشمول این قانون می شدند باید پست خود را تحویل می دادند که در ظاهر ساکت با استعفایش منصب خود را تحویل داده و از فدراسیون فوتبال رفتنی شد، اما در باطن.

این روزها به طور طبیعی باید از محمدرضا ساکت در فدراسیون فوتبال خبری نباشد، اما از آکادمی ملی فوتبال خبر می رسد که آقای مستعفی همچنان از صبح علی الطلوع در دفتر کارش حاضر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل سابق فدراسیون مدیر تیم ملی می شود؟ ادامه کار در سکوت خبری!

دبیرکل سابق فدراسیون مدیر تیم ملی می شود؟ ادامه کار در سکوت خبری!