مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 10:262018-12-15اجتماعي

تونل راهکار کاهش ترافیک سنگین هراز/ قطار، راه حل ترافیک سنگین جاده های شمال


رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه 4 خطه شدن قسمتی از جاده هراز یکی از علل ترافیک های سنگین این محور است، گفت: لازم است تونل جدیدی مانند تونل مُشا در مسیر هزار احداث شود.

- سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس با اشاره به برنامه های راهور ناجا برای کاهش بار ترافیکی در محورهای شمالی کشور، اظهار داشت: با افزایش 3 برابری تولید خودرو و افزایش تردد وسایل نقلیه در کشور نسبت به یک دهه گذشته، روزبه روز چالش تردد وسایل نقلیه سخت تر می شود.

وی با اشاره به اینکه گسترش جاده ها متناسب با افزایش تولید خودرو نبوده و در این شرایط افزایش حجم تردد طبیعی است، افزود: افزایش تردد در جاده های شمالی کشور به خصوص محورهای هراز و چالوس چند برابر ظرفیت و گنجایش آن ها است درحالی که این محورها کشش این حجم از تردد ندارد.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به روند طولانی احداث بزرگراه تهران شمال، تصریح کرد: ساخت این پروژه مربوط به 20 سال گذشته است و پس از بهره برداری نیز این بزرگراه پاسخگوی حجم سفرها نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ادامه داد: بهره گیری از قطار و گسترش بزرگراه ها ازجمله راه هایی است که می توانیم برای کاهش حجم تردد و ترافیک مسیرهای منتهی به شمال کشور استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل راهکار کاهش ترافیک سنگین هراز/ قطار، راه حل ترافیک سنگین جاده های شمال

تونل راهکار کاهش ترافیک سنگین هراز/ قطار، راه حل ترافیک سنگین جاده های شمال