مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 10:162018-12-15فرهنگي

رونمایی از دستخط خوشنویسان در فرهنگسرای نیاوران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نمایشگاه خوشنویسی دستخط با نمایش آثار 3 استاد برجسته خوشنویسی ازجمله غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی و مجتبی ملک زاده، - نمایشگاه خوشنویسی دستخط با نمایش آثار 3 استاد برجسته خوشنویسی ازجمله غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی و مجتبی ملک زاده، عصر امروز در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نمایشگاه خوشنویسی دستخط با نمایش آثار 3 استاد برجسته خوشنویسی ازجمله غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی و مجتبی ملک زاده، از ساعت 16 عصر دیروز در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.

این نمایشگاه که با مشارکت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و موسسه فرهنگی آوای ایرانی برپا شده است، شامل حدودا 90 اثر از قطعات و چلیپانویسی های استاد امیرخانی، کتیبه ها‎ی علی شیرازی و شکسته نویسی های مجتبی ملک زاده است که با مضامین مختلف ایرانی و اسلامی به نمایش درآمده است.

این رویداد آغاز تور نمایشگاهی دستخط است که قرار است در شهر ها و کشور های مختلف در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه میتوانند در روز های عادی از ساعت 10 تا 20 و در روز های تعطیل از ساعت 14 تا 20 به گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دستخط خوشنویسان در فرهنگسرای نیاوران

رونمایی از دستخط خوشنویسان در فرهنگسرای نیاوران