مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 10:112018-12-15اقتصادي

استفاده از ظرفیت ایران و منطقه برای بازار دارویی هندوستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حسن هاشمی، در پایان سفر سه روزه به هندوستان، اظهار داشت: ملاقات ها و مذاکرات زیادی با مقامات هندوستان، - وزیر بهداشت، از هندوستان به عنوان یکی از قدرت های مهم در حوزه دارو و واکسن نام برد و گفت: ظرفیت ایران و منطقه، بازار بسیار خوبی برای هندوستان به شمار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حسن هاشمی، در پایان سفر سه روزه به هندوستان، اظهار داشت: ملاقات ها و مذاکرات زیادی با مقامات هندوستان، وزرای بازرگانی، بهداشت و طب سنتی، بانک ها و شرکت های دارویی این کشور داشتیم و هند مانند کشور های بلوک شرق، فرصت بسیار خوبی برای توسعه روابط همه جانبه با ایران دارد و این کشور ها می توانند به توسعه کشور، گسترش فناوری و استقلال ایران در حوزه های مختلف کمک کنند.

وی با اشاره به شرایط موجود کشور، انجام این سفر را مهم و مفید عنوان کرد و افزود: در این سفر نمایندگانی از بخش خصوصی حوزه دارو و تجهیزات پزشکی ایران نیز حضور داشتند و با 50 شرکت دارویی هند نشست مفیدی برگزار شد و در این نشست، مشکلات متقابلی که ناشی از سوء رفتار آمریکا است بررسی و برای حل آن راهکار ارائه شد.

هاشمی تاکید کرد: مقامات هندوستانی به ارتقای روابط همه جانبه با ایران علاقه مند هستند و برای مقابله با تحریمی که علیه کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت ایران و منطقه برای بازار دارویی هندوستان

استفاده از ظرفیت ایران و منطقه برای بازار دارویی هندوستان