مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 09:452018-12-15سياسي

نقش موثر تشکل های زیست محیطی در برطرف کردن چالش های زیست محیطی آذربایجان شرقی


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: تشکل های زیست محیطی می توانند نقش موثری در برطرف کردن چالش ها و رفع مسائل زیست محیطی استان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید قاسمی در دیدار با اعضای منتخب شبکه تشکل های زیست محیطی استان، اظهار کرد: آماده همکاری در جهت برگزاری دوره های مختلف آموزش عمومی و تخصصی در حوزه محیط زیست هستیم و از حضور مردم و نمایندگان سازمان های مردم نهاد در این دوره های آموزشی استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: از انتقادات استقبال می کنیم و اگر انتقادهای مطرح شده به صورت تخصصی و همراه با راهکار پیشنهادی باشد، قطعاً در برطرف کردن مشکلات زیست محیطی استان راهگشا خواهند بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی تشکیل کمیته های تخصصی در تشکل های زیست محیطی استان را خواستار شد و افزود: این کمیته ها می توانند با ارائه راهکارهای علمی به عنوان بازوی کمکی سازمان حفاظت محیط زیست عمل کنند و ما از پیشنهادات تخصصی تشکل های زیست محیطی استقبال می کنیم.

قاسمی از فعالیت 46 سمن زیست محیطی در استان خبر داد و افزود: آماده همکاری های لازم در خصوص اخذ مجوزهای لازم، جهت فعالیت تشکل های زیست محیطی مردم نهاد هستیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر تشکل های زیست محیطی در برطرف کردن چالش های زیست محیطی آذربایجان شرقی

نقش موثر تشکل های زیست محیطی در برطرف کردن چالش های زیست محیطی آذربایجان شرقی