مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 09:102018-12-15اجتماعي

روستاها محل طلای کثیف


زباله‎های شهری بعد از جمع آوری به محل دفن پسماندهای شهری منتقل می‎شود که کمبود زمین و بالا بودن سطح آب‎های زیرزمینی و همچنین شنی بودن بافت خاک مشکل دفن زباله‎ها را دربروجرد به دنبال دارد.

- زباله به مجموعه مواد ناشی از فعالیت های انسان و حیوان که معمولاً جامد بوده و به صورت ناخواسته و یا غیرقابل استفاده دور ریخته می شوند اطلاق می شود و طلایی بوده که عیار آن بالاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در حال حاضر این طلای کثیف در بروجرد در سراب زارم دفن می‎شود که دیگر نفس آن به شماره افتاده است.

البته بخشی از زباله‎های شهر و روستای بروجرد نیز در روستای قشلاق دپو می‎شود که این امر نیز باعث بروز مشکلات زیست محیطی شده است.

همچنین وجود نخاله و لجن سنگبری‎ها علاوه بر نازیبا کردن محیط زیست باعث آسیب جدی به آن نیز می‎شود که این امر نیازمند چاره‎ای جدی است.

بیش از 75 درصد زباله‎ها به صورت 100درصدی جمع‎آوری و امحا می‎شود مصطفی مصطفی وند رییس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد دراین باره اظهار کرد: بیش از 75 درصد زباله‎‎های مراکز درمانی، آزمایشگاه‎های تشخیص طبی و مراکز پزشکی به صورت 100درصدی جمع‎آوری و امحاء می شود.

وی با اشاره به تفکیک زباله از مبدا، تصریح کرد: فاز اول طرح تفکیک از مبدأ زباله‎های خشک از ادارات و دستگاه‎های اجرایی، اجرا شده و 90 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاها محل طلای کثیف

روستاها محل طلای کثیف