مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 23:312018-12-14بين الملل

پامپئو به جای محکوم کردن ترور خاشقچی، خواستار پاسخگویی ایران شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری از پاسخ دادن به سوالی درباره نقش محمد بن سلمان ، - وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری از پاسخ دادن به سوالی درباره نقش محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی در ترور روزنامه نگار منتقد سعودی طفره رفت و بحث را به ایران برگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری از پاسخ دادن به سوالی درباره نقش محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی در ترور روزنامه نگار منتقد سعودی طفره رفت و بحث را به ایران برگرداند.

پامپئو روز جمعه در یک کنفرانس خبری مشترک با حضور جیمز متیس ، وزیر دفاع آمریکا و وزرای خارجه و دفاع کانادا این اظهارات را مطرح کرد.

رییس دستگاه دیپلماسی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره تصویب قطعنامه ای در مجلس سنای آمریکا برای پاسخگو کردن بن سلمان جهت قتل جمال خاشقچی ، روزنامه نگار منتقد سعودی، از جواب دادن طفره رفت و طبق روال معمول، بحث را به ایران کشاند.

وی گفت: ما همیشه احترام زیادی برای کار هایی که قوه مقننه انجام می دهد قائلیم.

با اعضای کنگره در تماس مستقیم هستیم و بنابراین، نگرانی های آن ها را کاملاً درک می کنیم و نهایت تلاشمان را می کنیم تا علت سیاست های فعلی مان را توضیح دهیم و بگوییم چطو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو به جای محکوم کردن ترور خاشقچی، خواستار پاسخگویی ایران شد

پامپئو به جای محکوم کردن ترور خاشقچی، خواستار پاسخگویی ایران شد