مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 22:162018-12-14بين الملل

ایران در همه شرایط در کنار عراقی ها بوده است/ حزب الله در هیچ جنگی تنها نخواهد ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید هاشم الموسوی سخنگوی جنبش مقاومت النجباء عراق در گفتگویی تاکید کرد: ما نه تنها بر داعش به عنوان یک گروه تروریستی، - ایران در سطح رهبری، دولت و ملت در همه زمینه ها از ما حمایت کرده و خون ایرانی ها با خون ما عجین شده، ایران مستشاران خود را برای کمک به ما به عراق اعزام کرد، ایران سلاح در اختیار عراق قرار داد، ایران هرگز هیچ کمربند انفجاری به عراق ارسال نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید هاشم الموسوی سخنگوی جنبش مقاومت النجباء عراق در گفتگویی تاکید کرد: ما نه تنها بر داعش به عنوان یک گروه تروریستی، بلکه بر کشور های استعمارگری که این گروه منحرف گمراه را در زمینه های سیاسی، اقتصادی، رسانه ای و فکری حمایت می کردند، پیروز شدیم.

عراقی ها با نمایندگان آمریکا در منطقه جنگیدند وی با اشاره به اولین سالگرد پیروزی بر گروه تروریستی داعش افزود: ما با نمایندگان آمریکا در منطقه می جنگیدیم، زیرا داعش از نظر فکری، سعودی و از نظر نظامی شاخه نظامی آمریکا قلمداد می شود.

سخنگوی جنبش النجباء تاکید کرد تا زمانی که طرح های خطرناک آمریکا، اسراییل و رژیم سعودی در منطقه ادامه دارد، جنگ هم ادامه خواهد یافت، ما به لطف خدا و همت و عزم مجاهدان و حمایت مراجع دینی و حمایت همپیمانان و دوستانمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در همه شرایط در کنار عراقی ها بوده است/ حزب الله در هیچ جنگی تنها نخواهد ماند

ایران در همه شرایط در کنار عراقی ها بوده است/ حزب الله در هیچ جنگی تنها نخواهد ماند