مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 21:112018-12-14بين الملل

فرستاده سازمان ملل در سوریه با نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه دیدار می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد استفان دی میستورا ، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اوایل هفته آینده (که از دوشنبه آغاز می شود) با نمایندگان ایران، - فرستاده ویژه سازمان ملل در سوریه قرار است در روز های آینده با نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشور های ضامن آتش بس دیدار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد استفان دی میستورا ، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اوایل هفته آینده (که از دوشنبه آغاز می شود) با نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه دیدار خواهد کرد.

به نوشته رویترز، دی میستورا در این دیدار که در ژنو برگزار خواهد شد درباره تشکیل کمیته قانون اساسی بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

سلیم الخطیب ، نماینده مخالفان دولت سوریه روز پنجشنبه گفته بود وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه قرار است در روز های هجدهم و نوزدهم ماه میلادی جاری (دسامبر) در ژنو سوییس دور هم جمع شوند و تشکیل این کمیته را اعلام کنند.

سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز امروز با بیان اینکه لیست اعضای کمیته بازنویسی قانون اساسی سوریه تقریبا کامل شده، گفت: احتمالا در اوایل سال آینده میلادی (2019) اولین نشست آن ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده سازمان ملل در سوریه با نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه دیدار می کند

فرستاده سازمان ملل در سوریه با نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه دیدار می کند