مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 16:262018-12-14سياسي

وحدت حوزه و دانشگاه در مسیر احیای تمدن اسلامی باشد


امام جمعه کرج با بیان اینکه یکی از اهداف وحدت حوزه و دانشگاه باید در مسیر احیای تمدن اسلامی باشد، گفت: در این زمینه وحدت حوزه و دانشگاه مهم است که باید به آن توجه شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه اول نمازجمعه این هفته کرج به روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت آیت الله مفتح اشاره کرد و اظهار داشت: اهتمام ایشان به وحدت حوزه و دانشگاه از سال های بسیار قبل تر از انقلاب آغاز شده بود.

وی افزود: اختلاف افکنی و از بین بردن امنیت ملی یکی از اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است که برخلاف دستورات و تاکیدات اسلام و قرآن است که از راه تنش بین دانشجویان و حوزه و براندازی نرم دنبال این موضوع هستند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: یکی از اهداف وحدت حوزه و دانشگاه باید در مسیر احیای تمدن اسلامی باشد و در این زمینه وحدت حوزه و دانشگاه مهم است که باید به آن توجه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم باید با بصیرت کامل عرصه را رصد کرده و اقدام و عمل داشته باشند، به هشدار رهبری به مردم و مسئولان نسبت به بروز و ظهور نقشه های دشمن اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید اوضاع را رصد کرده و با سخنان خود امنیت ملی را به خطر نیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حوزه و دانشگاه در مسیر احیای تمدن اسلامی باشد

وحدت حوزه و دانشگاه در مسیر احیای تمدن اسلامی باشد