مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 15:062018-12-14سياسي

آمریکا بدنبال از بین بردن دستاوردهای انقلاب است/ بصیرت و وحدت؛ رمز پیروزی بر دشمن


آمریکا بدنبال از بین بردن و نادیده گرفتن توانایی های ایران است و توطئه می کند که دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و عناصر اتحاد را از بین ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله سیداحمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت و تبریک سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع) بیان کرد: اگر بخواهیم مسائل فرهنگی و دینی در جامعه تقویت شود باید از سیره ائمه (ع) الگو بگیریم.

وی همچنین با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، افزود: ایشان بانوی کرامت و عصمت بوده و برای زنان جامعه ما الگو است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به 27 آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و عنوان کرد: شهید مفتح برای دانشگاه ها استادی دلسوز بود و در زمان طاغوت چند نفر در دانشگاه ها خیلی زحمت کشیدند که از جمله شهید مطهری، شهید بهشتی و شهید مفتح بودند.

وی حوزه و دانشگاه را دو مغز متفکر جامعه و تولید علم برشمرد و گفت: اگر حوزه و دانشگاه درست باشند جامعه نیز درست می شود، چرا که از دانشگاه و حوزه است که اندیشمند و شخصیت های مؤثر تحویل جامعه می شود.

وی تاکید کرد: اگر حوزه و دانشگاه در کنار هم باشند قطعاً جامعه از فضائل آن بهره مند خواهد شد و جامعه ایده آلی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بدنبال از بین بردن دستاوردهای انقلاب است/ بصیرت و وحدت؛ رمز پیروزی بر دشمن

آمریکا بدنبال از بین بردن دستاوردهای انقلاب است/ بصیرت و وحدت؛ رمز پیروزی بر دشمن