مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 14:362018-12-14سياسي

هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل روحیه ی شهادت طلبی مردم ایران قد علم کند


در هشت سال جنگ تحمیلی و 40 سال انقلاب اسلامی اثبات کردیم که هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل روحیه ی شهادت طلبی مردم ایران قد علم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علماء خطیب جمعه کرمانشاه امروز در خطبه های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه با اشاره به سخنان امیرمومنان در خصوص تقوا گفت: تنها چیزی که جایگزین ندارد تقواست؛ تقوا مایه سعادت و خوشبختی انسان است.

علما با اشاره به اینکه دنیا مزرعه ی آخرت است عنوان کرد: با توجه به تاکیدات ائمه معصومین و آیات کلام الله می توان به اهمیت انجام عمل خیر یا شر در دنیا پی برد؛ هرآنچه که در این دنیا کشت کنیم همان را در دنیای باقی برداشت خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: زراعت کننده همانی را برداشت خواهد کرد که در این دنیا کاشته است؛ قیامت به معنای نتیجه و محصول عمل است، هر اندازه که عمل خیر در آن دخیل باشد، محصول بهتری به دست خواهد آمد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام پیش رو عنوان کرد: 28 آذر ماه سال روز حملات موشکی عراق به شهر دزفول است؛ مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس زبان زد خاص و عام بود چراکه با وجود تمام فشارهای نظامی اما همچنان مدافع آرمان ها و واقعیت های انقلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل روحیه ی شهادت طلبی مردم ایران قد علم کند

هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل روحیه ی شهادت طلبی مردم ایران قد علم کند