مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 13:262018-12-14سياسي

کاش دنیا همانند خاشقجی به سرنوشت مسلمانان مظلوم یمن می اندیشید


امام جمعه موقت یاسوج به قتل خاشقچی اشاره کرد و با بیان این که او یک اعتراضی کرد و دیدیم که چه بلایی بر سر او آوردند اما ای کاش دنیا برای همه مظلومان و ستمدیدگان جهان مثل خاشقجی دلسوزی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به برخی آیات قرآن کریم و معنای این آیات اظهار کرد: آن چیزی که موجب نجات است و باید به آن امیدوار برای آخرت باشیم تقوای الهی است.

وی به دنباله این آیه اشاره کرد و گفت: انسان های مومن و متقی از همه مواهب بهشتی استفاده خواهند کرد و این افراد در دنیا چشم پاک و دست پاک هستند و مال حرام در زندگی آن ها وجود ندارد و از تابلوهای ممنوعه در این دنیا عبور نمی کنند.

وی دروغ گویی را در ذات انسان های مومن ندانست و با بیان این که مومنان از عسل مصفای بهشتی استفاده می کنند یادآور شد: عسل مصفای بهشتی با عسل های دروغینی که بعضی آن را عسل واقعی کوه دنا معرفی می کنند و به غیر از شکر در آن چیزی نیست و حاصل دروغگویی است تفاوت دارد!.

امام جمعه موقت یاسوج به نقل قولی از روزنامه گاردین اشاره کرد و گفت: در این روزنامه آمده که در این 43 ماه هزاران نفر کشته و 14 میلیون نفر به گرسنگی شده و هر هفته ده ها هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش دنیا همانند خاشقجی به سرنوشت مسلمانان مظلوم یمن می اندیشید

کاش دنیا همانند خاشقجی به سرنوشت مسلمانان مظلوم یمن می اندیشید