مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 11:552018-12-14اجتماعي

موفقیت 16 دانش آموز هرمزگان در مسابقه جهانی محاسبات ذهنی مالزی


16 نفر از دانش آموزان این استان در مسابقه جهانی یو سی مس (UCMAS) محاسبات ذهنی و چرتکه ای کشور مالزی موفق به کسب مقام شدند.

- 16 نفر از دانش آموزان این استان در مسابقه جهانی یو سی مس (UCMAS) محاسبات ذهنی و چرتکه ای کشور مالزی موفق به کسب مقام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه حساب ذهنی(UCMAS) یک برنامه منحصر به فرد برای رشد است که در سال 1993 توسط دکتر دینو ونگ در کشور مالزی ابداع شد.

این برنامه با استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه با به کارگیری چرتکه سبب پویایی مغز(نیمکره چپ و نیمکره راست) به طور همزمان می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع 117منتخب تیم ایران، 16 دانش آموز مربوط به هرمزگان بودند که با درخشش خود رتبه های جهانی را کسب کردند.

موسی دادی زاده سرخایی بیان کرد: برای تیم منتخب هرمزگان از ناحیه یک و دو بندرعباس و شهرستان قشم، رها بقایی پوری و فاطمه راهگان مقام قهرمانی جهان و امیرحسین شریفی، فاطمه حسینی پور، آرسام رجب زاده، محمد صدرا نیرومند، یاسمن شمسی و محمد کریم زاده مقام اول جهان را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: همچنین امین طاها قلعه نویی، دینا جعفری و یلدا عطار مقام دوم و سام احمدی، ثنا صدراله کلاری، سپهر زینلی زاده، امیر حسین لاهوتی و امیر محمد منصور لکورح مقام سوم این دوره از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت 16 دانش آموز هرمزگان در مسابقه جهانی محاسبات ذهنی مالزی

موفقیت 16 دانش آموز هرمزگان در مسابقه جهانی محاسبات ذهنی مالزی