مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 11:162018-12-14اقتصادي

آسیب های ناشی از تحریم ها در بخش ریلی ناچیز بود


معاون بازرگانی و بهره برداری راه آهن با اشاره به اینکه آسیب های ناشی از تحریم ها در بخش ریلی ناچیز است، گفت: بیشترین ثبات را در تحریم های اخیر حمل و نقل ریلی داشته است و با همکاری شرکت های خصوصی اجرای برنامه های خوبی را در این بخش شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم، بابک احمدی در حاشیه بازدید کمسیون فنی و ایمنی از اداره کل راه آهن قم با تاکید بر اینکه ظرفیت خوبی در استان قم برای انتقال بار به شبکه ریلی وجود دارد گفت: انتقال بخشی از بار موجود در استان به شبکه ریلی مستلزم برگزاری جلسات توجیهی با صاحبان بار و برخی از ارگان های استانی است.

وی با اشاره به اینکه 19 میلیون تن بار در استان وجود دارد افزود: از این 19 میلیون تن باید 50 درصد آن به ریل منتقل شود.

معاون بازرگانی و بهره برداری راه آهن با تاکید بر عبور بخشی از قطار های باری کشور از محدوده شبکه خطوط راه آهن قم ادامه داد: راه آهن قم با قرار گرفتن در مسیر کریدور های شمال به جنوب و شرق به غرب می تواند در مقوله بار منشا و جذب کننده خوبی برای بارهای ریل پسند باشد.

احمدی از عضویت راه آهن ایران در کنوانسیون های ریلی کشورهای CIS کشورهای مستقل مشترک المنافع خبر داد و تصریح کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران به تازگی عضو وابسته  CIS شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های ناشی از تحریم ها در بخش ریلی ناچیز بود

آسیب های ناشی از تحریم ها در بخش ریلی ناچیز بود