مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 10:502018-12-14سياسي

کمک کارشناسان خارجی برای تکثیر در اسارت یوزپلنگ آسیایی


کارشناس بخش پژوهش انجمن یوزپلنگ ایرانی ضمن اشاره به حضور کارشناسان خارجی به منظور تهیه نقشه راه تکثیر در اسارت یوزپلنگ آسیایی گفت: حضور کارشناسان خارجی کمک می کند تا بدانیم احتمال بارداری دلبر (یوزپلنگ ماده پارک پردیسان) از طریق لقاح مصنوعی چقدر .

- کارشناس بخش پژوهش انجمن یوزپلنگ ایرانی ضمن اشاره به حضور کارشناسان خارجی به منظور تهیه نقشه راه تکثیر در اسارت یوزپلنگ آسیایی گفت: حضور کارشناسان خارجی کمک می کند تا بدانیم احتمال بارداری دلبر (یوزپلنگ ماده پارک پردیسان) از طریق لقاح مصنوعی چقدر است و تا چه حد می توان روی این موضوع متمرکز شد.

علی شمس در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: در نتیجه شرایط نامساعد وضع جمعیتی یوزها طی چند سال اخیر، تمرکز و تلاش دولت و انجمن ها به سمتی سوق پیدا کرده است که روی تک تک یوزها سرمایه گذاری کنیم.

برای این منظور هم لاجرم باید وارد جریان تکثیر در اسارت یوز شویم تا بتوانیم ضمن افزایش جمعیت یوزهای در اسارت در بلندمدت این گونه را به طبیعت معرفی کنیم.

تیم های خارجی برای تکثیر یوز به ایران می آیند وی با بیان اینکه انجمن یوزپلنگ ایرانی در زمینه پروژه تکثیر در اسارت یوز به عنوان تسهیل گر با سازمان حفاظت محیط زیست همکاری می کند، اظهار کرد: رایزنی های اولیه برای حضور تیم های بین المللی به منظور مشارکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک کارشناسان خارجی برای تکثیر در اسارت یوزپلنگ آسیایی

کمک کارشناسان خارجی برای تکثیر در اسارت یوزپلنگ آسیایی