مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 10:352018-12-14اقتصادي

اما و اگرهای محاسبه حمل کالا بر اساس تن ــ کیلومتر


رییس انجمن حمل و نقل کالای برون شهری معتقد است با وجود این که محاسبه نرخ جابجایی کالا بر اساس تن ــ کیلومتر به مرحله ابلاغ رسیده است و احتمالا به زودی اجرایی خواهد شد، - همچنان تردیدهایی در رابطه با آن وجود دارد.

حسین احمدی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ماه های گذشته دولت و سازمان راهداری تلاش کرده اند که حداقل در حد توان خود مشکلات موجود میان رانندگان فعال در عرصه حمل و نقل کالا را بر طرف کنند و ما از نزدیک شاهد برخی تحولات در این حوزه هستیم.

به گفته وی، با وجود اینکه به شکل کامل امکان بر طرف کردن نیاز رانندگان کامیون به لاستیک، جدید فراهم نشده است، اما آنچه در انبار وجود داشته توزیع شده و امیدواریم با همکاری وزارت صنعت در آینده دیگر ابعاد این موضوع نیز بر طرف شود.

رییس انجمن حمل و نقل کالای برون شهری درباره آخرین وضعیت اجرای طرح محاسبه نرخ جابجایی کالا بر اساس تن ــ کیلومتر، توضیح داد: بر اساس آخرین خبرها سازمان راهداری دستورالعمل اجرای این طرح را به شرکت های حمل و نقل در استان های مختلف ابلاغ کرده است و احتمالا این موضوع به زودی اجرایی خواهد شد.

احمدی زاده در پاسخ به این سوال که با اجرای این طرح چه میزان از مشکلات رانندگان کامیون بر طرف خواهد شد، خاطر نشان کرد: متاسفانه نماینده ما جز در موارد معدود در جلسات تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای محاسبه حمل کالا بر اساس تن ــ کیلومتر

اما و اگرهای محاسبه حمل کالا بر اساس تن ــ کیلومتر