مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 10:102018-12-14اقتصادي

ترکش افزایش قیمت خودرو برتن مددجویان کمیته امداد


با وجود آمادگی کمیته امداد برای ادامه طرح واگذاری وانت به منظور اشتغال زایی و خودکفایی مددجویان با پرداخت 90 درصد قیمت خودرو در قالب وام، خودروسازان به دلیل افزایش قیمت خودرو تمایلی به ادامه طرح مذکور که سال گذشته کلید خورد ندارند.

- علی اکبر خادمی، مدیر کل طرح های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت وگو با ایسنا، در مورد طرح واگذاری وانت های زامیاد کمیته امداد به مددجویان که منظور اشتغالزایی آنها از سال گذشته آغاز شد گفت: کمیته امداد تفاهم نامه ای را با شرکت زامیاد و همکاری صندوق کارآفرینی امید آغاز کرده بود که در قالب این طرح به طور مشترک مبلغ 97 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات تا پایان سال گذشته به مددجویان پرداخت شد.

وی با اشاره به واگذاری 3 هزار و 269 دستگاه خودرو وانت نیسان به مددجویان کمیته امداد، اظهار کرد: این افراد بعد از بررسی های انجام شده، مستعد استفاده از تسهیلات کمیته امداد برای اشتغال زایی شناخته شده بودند و وانت نیسان های مذکور در اختیارشان قرار گرفت.

مدیرکل طرح های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه امسال هم تعداد کمی از وانت های نیسانی که از سال گذشته باقی مانده بود، در اختیار مددجویان قرار گرفت، تصریح کرد: امسال حدود 48 دستگاه وانت نیسان به مددجویان واگذار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکش افزایش قیمت خودرو برتن مددجویان کمیته امداد

ترکش افزایش قیمت خودرو برتن مددجویان کمیته امداد