مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 20:462018-12-13پزشكي

سطح درمانی گیلان از متوسط کشوری پایین تر است


عضو کمیسیون بهداشت درمان و آموزش پزشکی مجلس گفت: با توجه به آمار سطح درمانی گیلان از متوسط کشوری پایین تر است.

- محمدحسین قربانی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه یکی از مزیت های سفر معاون درمان وزیر بهداشت را شناسایی مشکلات در استان گیلان برشمرد و اظهار کرد: ما بارها در تریبون های مختلف از کمبود امکانات درمانی در استان گیلان گفتیم ولی برای دوستان غیرقابل باور بود اما خوشحالم که با این سفر این مشکلات شناسایی شد.

وی با اشاره به حل این مشکلات توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تا زمانی که یک مشکل شناسایی نشود نمی توان  آن را حل کرد لذا امیدوارم با انجام این سفر و با کمک همکاران ما در مجلس و وزارت بهداشت بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه استان گیلان از لحاظ بهداشت و درمان از متوسط کشور هم پایین تر است افزود: نباید سر سبزی استان گیلان این تفکر را در بین مسؤولان ایجاد کند که این استان در بهترین شرایط درمانی قرار دارد لذا امیدواریم این سفر بتواند مظلومیت استان گیلان را نشان دهد.

قربانی با تأکید بر لزوم ساخت کلینیک تخصصی در استان گیلان تصریح کرد: مسؤولان در وزارت بهداشت در سفر پیشین این قول را دادند که طی سه الی چهار ماه آینده کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح درمانی گیلان از متوسط کشوری پایین تر است

سطح درمانی گیلان از متوسط کشوری پایین تر است